Om je als lid, geïnteresseerde of contactpersoon aan te melden zijn er enkele voorbereidende stappen te doen.

De stappen bestaan uit: Registreren t.b.v. de ledenadministratie en uiteindelijk, als je aangegeven hebt lid te willen worden, een betaalopdracht uitzetten.

Registratie t.b.v. Ledenadministartie

  1. Registreer je eerst in onze ledenadministratie.
  2. Je dient een gebruikersnaam; e-mailadres en een wachtwoord op te geven.
  3. Daarna kun je met deze gegevens je aanmelden als Lid; Contactpersoon of Geïnteresseerde in Heiloo Energie.
  • Na de registratie is het mogelijk je gegevens aan te passen en of te verwijderen.
    Dit doe je via, Wijzigen /verwijder leden (contact) gegevens, je hebt hiervoor je eerder opgegeven gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
  • Vervolgens wordt een vervolgformulier getoond waar de gevraagde velden van een inhoud voorzien dienen te worden.
    Let op: Je moet ZELFDE e-mailadres opgeven dat je gebruikt hebt om je zelf te registreren
  • Als dat gereed is ben je in onze administratie aangemeld.

Uitzetten Betaalopdracht

De laatste handeling is het uitzetten van een betaalopdracht. Dit wordt gedaan via Ideal.