– Hoe heb je het gesprek via de videverbinding ervaren?:
Videogesprek ging uitstekend. Hoewel face to face toch wel beter is.
– Wat vond je van de adviezen die je kreeg van de energiecoaches?
De adviezen en de beoordelingen van de situatie zijn heel nuttig. Het plaatst onze situatie in perspectief. Hie kunnen we mee verder.
– Wat vond je van de rapportage die je van ons hebt ontvangen ?:
De rapportage via Dropbox is webbased en het is wel zoeken hoe we de verschillende onderdelen kunnen opslaan. Dat is minder gebruikersvriendelijk.
– Zou je kunnen aangeven of je al maatregelen in gang hebt gezet of van plan bent naar aanleiding van het gesprek?
De maatregelen zijn nog niet in gang gezet. Dat gaan we wel doen.
– Heb je nog tips en aanbevelingen voor ons?
Niet echt. Het was interessant en nuttig. Een bezoek aan huis was beter geweest. De warmtebeelden van het dak waren minder eenduidig. Het leek in eerste instantie dat er weinig warmte verlies zou zijn via het dak. Maar uiteindelijk kan dat ook zijn oorzaak vinden in koude straling vanuit de atmosfeer. Dat is dus niet helemaal duidelijk.
– Heb je onze dienst “energiecoach” nog onder de aandacht kunnen brengen van familie, vrienden of buren, of ben je dat van plan?
Nog niet gedaan. We zullen het wel aan kennissen in Heiloo doorgeven.
Veel dank voor deze nuttige scan aan Heiloo Energie en Casper en Eric,